Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: zygzak_handmade@o2.pl .

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Aby skorzystać z prawa do reklamacji, musisz poinformować nas o swojej decyzji o  odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. 

 

Wyjątki od zwrotów

(Art. 38,Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta)

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W związku z powyższą ustawą rzeczy posiadające status DOSTĘPNE NA ZAMÓWIENIE nie podlegają zwrotowi. Ubrania i artykuły posiadające ten status są wykonywane wyłącznie po złożeniu przez Klienta zamówienia (wybraniu przez niego wzoru, rozmiaru, kroju,  wymiarów, dodatków typu dodatkowa kieszeń, falbanka, kokardka itd.), po wcześniejszym zamówieniu niezbędnych artykułów do zrealizowania zamówienia.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Pamiętaj jednak, że większość ubranek w naszym sklepie jest szyta na zamówienie, materiały są zamawiane po złożeniu zamówienia, a zamówienie realizowane po jego opłaceniu.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zygzak_handmade@o2.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o  odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Prosimy wysyłać zwroty i reklamacje do punktów odbioru, które podamy w wiadomości po ustaleniu szczegółów zwrotu.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl